02 December 2008

operasi perabiskan cuti tahun 2008

e-jam@jtkpk


aduh...aduh...aduh.....macam mana aku nak habiskan cuti nie...hampeh tul la....pening betoi.....keje dah la belambak lagi tak buat....alamat sampai bukak sekolah la keje aku tak siap...padan muke depa...

cuti aku tinggal lagi 7 hari...tak la banyak sangat.tapi aku tengok kalender tinggal beberapa hari je lagi...keje banyak tak buat lagi...hem....tals2 aku amik cuti minggu depan...dan hujung tahun depan.......ok...settle..

tapi tu la...aku nie sian lak kat pc2 di sekolah nie...mesti diorang rindu kat aku....arrrggghhh apa aku mengarut nie..

tapi lepas bukak sekolah nanti aku kene keje kuat la....kihkihkih konon yer

5 comments:

Hayati said...

em...keje ape yg banyak sgt 2?

Jamri Nawawi said...

banyak la....nak buat harta modal, clean makmal,bilik akses...aduh banyak yer

ejdeejasmi said...

yeke?loh aku ni pon byk tpi serammm la duk sorg2 lam makmal..camner ek...

Jamri Nawawi said...

jadi cuti lah kan....kihkihkih

ejdeejasmi said...

hikhik..t aku nak dera faizal la teman aku duk lam makmal tu..aku dah lama tak masuk situ..so serammmmmmbi sikit