17 December 2008

cek ibu-ibu mengandung

ejam@jtkpk@e-studio

Hari nie mcm biase lah..aku lambat sikit masok kerja.Aku kene bawak bini aku gi cek ibu2 mengandung.hemmm aku pegi awal sikit ari nie dalam pukul 8 pagi.
Alhamdulillah bini aku setakat nie tak der lah kene sakit2 org mengandung mcm darah tinggi, kencing manis.Dan berat yer pon makin bertambah seperti di sarankan oleh nurse.
bini aku habis buat pemeriksaan semua yer dalam pukul 9.15 pagi la...lepas sarapan aku terus pegi kerja.
Alhamdulillah setakat nie baby bergerak aktif dalam peghot.selalu kene tendang lah.....
Tapi aku risau gak la sekarang nie sebab uri isteri aku masih rendah.hari jumaat nie kene gi klinik lagi untuk buat scan samada uri dah naik ke belum.kalau tak naik alamat yer kene ikut 'tingkap' lah masa bersalin nanti.mintak2 tu semua yer akan normal lah.Lebih kurang 2 bulan lebih saja lagi untuk aku menantikan kelahiran anak aku.lepas nie KOD aku akan bertukar lah........Dulu KOD aku 110....nanti aku harap akan jadi 111 lah pulak.....uhuks...
31hb nie kene gi cek lagi....aku rase tarikh tu aku tgh cuti.blh lagi la menyebok kat klinik tu.....


Kepada yg belum kawin tu...elok lah di cepatkan.

2 comments:

ejdeejasmi said...

ni aku tak sabar ni..hihii

Jamri Nawawi said...

tak sabar ape emi?kene rajin buat 'ot' la kalau tak sabar tu