24 November 2008

ejam @ pi kenduri kawin arn


e-jam@jtkpk

uhuks...uhuks....batok dulu.hemmmmmm mcm biasa la....aku tunggu si zul aka putera datang rumah aku.kami gerak pukul 11 pagi.

kami ikut jalan langkap......dekat la sikit...lagi pon hujung2 bulan nie elok la jalan dekat.....pengantin bukan yer nak bagi duit minyak kat aku.....tapi tak pa...kawan yer pasal.dalam perjalanan tu best jugak lah melihat sawah bendang yg terbentang luas (mcm la tak penah tgk bendang)

tapi susah gak la nak cari rumah si arn nie....kami sampai nak tersilap pergi kenduri kawin la...nasib tak singah lagi....
sampai kat rumah arn nie.....kami tunggu pengantin.cadang tu nak gerak same mempelai la....sebab kata yer dah sampai bidor.tunggupunya tunggu perut dah lapar.mana tak yer....dekat sejam kami tunggu tak sampai2.jadi kami amik keputusan gi makan dulu lah....aku gi makan dgn putera,pc clone (pc clone nie sape name dia yer) dan wife aku.ala....sebab baby aku je nak makan...kalau tak blh tunggu lagi la....tarak hal yer.
tengah makan2 tu tak lama mempelai sampailah....kami pon tunggu di meja makan kami sambil menghirup bubur kacang yg di sediakan.di samping itu DJ RMKK (radio masa kenduri kawin) memainkan lagu selamat pengantin baru.
masa pengantin di arak aku kompius gak....mana satu pengantin nie...mana tak yer pengapit lagi over baju yer dari pengantin.tapi pengapit laki memang padan dgn pengapit pompuan tu....arn..apa lagi...sian si mohaz tu.
masa rombongan pengantin makan....sempat gak la amik gambar.bile semua pengantin habis makan aku hairan....pengapit laki tak habis makanlagi ooooooooooo mcm sebulan tak dapat nasik.tapi ok jgk...kalau tak sape nak habiskan laok paok tu kan....hemmmm

nak tulis ape lagi yer?
oh ya....yg datang masa majlis tu......aku,pc clone,putera,bangkai,yb,apai,brotherbob,kumas,midi,halim,teddy bersama tunang yer,yat,aidah,hairi,popo,sape lagi yer...lupa dah aku....

ok nanti aku masokkan gambar.

No comments: