03 December 2008

Rumahku Dalam Pembinaan

ejam@jtkpk@e-studio

dalam tak der keje petang2 nie...daku tulisla sikit apa2 yg patot....

aku sekarang sedang berusaha untuk menyiapkan kediaman aku sendiri.sekarang kos telah mencecah RM25,000.00.....rumah belom siap lagi...baru naik bumbung je...
mase mula2 dulu aku rase rumah aku nie kecik je....tapi bile dah siap....punye le besar.
rumah aku bersaiz 30 kaki x 60 kaki.besar tak?wakakkakakakaka
ada 2 bilik je.......cuma aku buat ruang tamu besar sikit.senang sape datang rumah aku......masing2 tido je kat ruang tamu.di samping tu...kat situ la plan aku nak buat mcm2 aktiviti......mengajar anak aku yg bakal lahir nanti...main game.....tgk tv....dan lain2 lah...

aku buat personal load kat bank rakyat RM50,000.00...tu adalah pinjaman maksima dgn gaji yg aku dapat.beli tanah satu ekar lebih dalam RM20k....... 5k lagi aku habiskan hutang kete aarr apa lagi...

insyaallah...kalau ada rezeki boleh la aku beraya di rumah baru aku raya pose nanti.....ramai jugak la org terkejut dgn saiz rumah aku berbanding kos aku aku keluarkan sekarang.tapi aku memang berjimat cermat buat rumah nie.kalau boleh semua nak cut kos.......wiring rumah pon kalau tak perlu lesen untuk apply meter...memang aku buat sendiri je.......

3 comments:

Hayati said...

wei..lawa umah ko. isk..kat ne 2??

Jamri Nawawi said...

kat kg aku la.....

ejdeejasmi said...

t jangan lupa uat kenduri naik umah baru..jemput la dak2 JTK yang kaut makan ye..jgn lupa tu taw..hihii