08 January 2009

Hari Pertama sesi persekolahan 2009

ejam@jtkpk@e-studio

hari pertama sekolah di buka kat sekolah aku nie tak lah sesebok mana pon.cuma aku hari tu ditugaskan untuk menjaga dan mengambil wang untuk pembayaran buku2 kerja dan buku tulis.mcm2 karenah mak bapak aku tgk.ada yg nak cepat lah...almaklum lah nak masok keje balik.kalau dah tau nak daftarkan anak tu...mintak la cuti....sayang bebenor cuti rehat tu pon.apa da...

kat sekolah sk sungai wangi nie bebudak yg masok darjah satu tak der pulak yg menangis terbahak2.menangis sorang pon tak der......cadang tu memang aku nak amik gambar lah.....mungkin diorang dah biasa dok kat Prasekolah gamok yer.

senarai tugas untuk juruteknik pada tahun nie pulak tak banyak berubah.mcm biasa lah...scan virus,scandisk,defragment dll.pastu kot boring dok sekolah nie.....tanye la kat PT aku kot ada surat nak kene hantar ke ppd...jadi blh gak la jalan2.....leh lepak dgn hazlim kat sk seri selamat nun.wahahahhaaa

oklah....aku cayok dlu.....ada cikgu suruh pasang projektor pulak....nak meating pon nak kene pasang projektor...nak buat apa...

No comments: