16 December 2009

BTN (Belajar Tentang Negara)

gambar-gambar BTN.........enjoy.......
*baru mendaftar dah kene naik pentas dgn dia nie....






salam semua...salam 1 malaysia....ecewah....terpengaruh dah aku nie...
nie nak cakap sikit baru2 nie pada 10-14 disember aku baru pegi kursus btn (belajar tentang negara)...ok la kursus nie...ia banyak tekankan tugas kita sebagai anak melayu,islam untuk menjaga kedaulatan negara malaysia nie.....semua ahli kursus sporting2 belaka...terutama kursus LDK dalam kumpulan 5...memang besr korang...
ini adalah beberapa gambar semasa kursus tersebut berlangsung....nanti aku akan masokkan lebih lagi gambar kerana sekarang nie line internet aku ada masalah sikit.....

*seri kandi group 5 LDK kem B


*berada di dewan makan....makan bersama2 ahli kumpulan....

*orang bincangkan hal2 kursus....si cik suhana nie sedap tidor...hemmm....nasib baik cun...






*memberi sepenuh perhatian konon yer







*nie sesi perbincangan pengenai pengalaman bersalin....bukan bincang pasal negara...kekekkeke







*Lyna dan Rohana.....dua2 masih bujang.,......heheheh







*tu dia cik adik manis dari n9 tu.....cik shida.....awak memang sporting...ada ciri2 wanita kampong....hehehhee






*nie rakan sebilik aku....kanan aku tu yazid dan kiri aku tu raje.....dua2 dari kementerian pendidikan malaysia bahagian claim..






*pasal raje silap masok kumpulan aku nie>?wahahahhahaaa ada motif sebenar yer dia nie







*ahli kumpulan 5






*lagi kumpulan 5 dari kem b










---->>gambar - gambar lain akan menyusul....

No comments: