17 June 2011

Nak Tukar Ke Tak?

Bulan julai semakin hampir.....bulan julai juga permohonan pertukaran dalam negeri akan dibuka...persoalan untuk diri aku,haruskah aku bertukar tempat kerja.kalau aku di tukarkan,tak merasa la aku jaga pc yg baru lepas nie,tu yg terasa rugi tu...kene pulak pindah2 sekolah baru nanti,semua pc zaman sebelum perang jepun...mampos aku....
kalau aku tak tukar pon terok gak aku...terok pada ekonomi aku la...minyak dah la mahal skrg nie.......rm20 2 hari je blh gune....kalau naik moto mungkin jimat,tapi dah lama tak bawak moto je jalan raya nie takut la pulak....masalah betoi la....
adakah harus aku tunggu aku dapat APC (anugerah pekerja cemerlang) baru aku tukar?tah zaman bila la nak dapat,jgn la berharap sangat.....sekarang mcm mana?nak pindah ke tak?nak mohon ke tak?aarrggghhhh.... mohon ke tak?mohon ke tak?mohon ke tak?

No comments: