02 April 2011

Tertubuhnya Syarikat Aku

Alhamdulillah,selepas banyak belajar ilmu pengurusan perniagaan di samping kegagalan untuk berniaga yg gagal,maka aku merialisasikan juga untuk mendaftarkan perniagaan aku pada tanggal 28.2.2011.Syarikat yang diberi nama AE COMPUTER CENTRE adalah singkatan daripada nama isteri aku A=Azira dan E= nama panggilan aku di kampong.
Alhamdullillah juga dengan tertubuhnya syarikat ini isteri aku pon mengandong.mungkin rezeki anak aku yg kedua insyaalllah.
Sebenarnya banyak perkara yang mendorong aku bukak syarikat nie.pertama kerana family aku.kedua permintaan dari penduduk kampong yang berkehendakkan satu pusat komputer untuk memudahkan orang kampong menggunakan perkhidmatan ict.ketiga,daripada kegagalan 2 bisnes yang aku lakukan sebelum nie.kerana kegagalan tersebut aku tanamkan pendirian pada diri aku bahawa jangan buat sesuatu perniagaan jika ilmu tidak penuh di dada.itu sahaja.

1 comment:

joijoi80 said...

tahniah...selamat maju jaya....