19 January 2011

Selamat Datang 2011

Selamat datang ke tahun 2011....walaupon lambat aku tulis dalam blog aku nie...tapi aku tulis jugak la skrg nie....
2011:
-ramai kawan2 aku yg bujang2 dah menamatkan zaman bujan diorang pada tahun nie...tahniah....
-tahun nie jugak dah makin ramai kawan2 aku yg bergelar ayah dan ibu...tahniah...
-tahun nie jugak la pada aku tahun yang mencabar bagi aku untuk menguruskan ekonomi keluarga aku......
-tahun nie jugak aku telah secara rasminya tinggal dirumah aku sendiri.....
-apa2 hal....awal tahun 2011 adalah waktu yg sebok untuk aku....sebok setup kedai komputer aku,sebok dgn urusan kelahiran anak kedua aku,sebok dgn urusan perpindahan ke rumah baru aku.

apa2 hal pon semua tu terpaksa ditempuhi jugak sebagai manusia.....

1 comment:

-fizA- said...

lambat! lambat! lambat!

dah nak abis bulan 1 daa~

anyway, selamat ber'blogging' kembali