21 April 2009

Nokia 6300 ku nyaris hilang

ejam@jtkpk@e-studio

pagi nie dalam pukul 9 setengah pagi aku pergi minum di kedai berhampiran sekolah aku bersama2 dgn seorang cikgu...
aku memang selalu gi minum kat kedai tu...so anak2 dara kat kedai tu memang kenal aku lah
tadi lebih kurang pkl 10.58 aku nak bagi sms kat sepupu aku...mas tu baru aku sedar yg hp aku tak der bersama2 dgn aku...aku cari dalam kete aku sebab selalu yer jatuh dalam kete sebab pokek seluar aku tak dalam sangat......
aku cari dalam kete tak der....jadi aku cari lak dalam makmal kot2 aku letakkan kat mana2.....
cek punya cek aku dapati tak der jugak...
aku suruh cikgu tadi call no aku...dia call dapat tapi tak der org angkat....jadi memang sah lah tertinggal kat kedai aku minum tadi...aku beserah je kalau tak der dah tu memang tak der rezeki lah...yg aku sayang dalam hp tu banyak gambar2 kenangan aku dgn kawan .....dgn anak aku...dgn isteri aku...mcm2 lah.....
aku pergi ke kedai tadi...masuk2 kedai anak2 dara kedai tu senyum dah kat aku...belum aku cakap ada jumpe hs tak diorang dah bagi hs aku...alhamdulillah......bermakna aku dah kantoi lah sebab kat wallpaper hs tu aku letak gambar isteri aku dan anak aku....tapi memang aku bersyukur sangat sbb hs aku masih selamat lagi bersama aku.....

No comments: